Všeobecné obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů

Provozovatel:

POLSTRIN DESIGN s.r.o.
Pražská třída 685, Hradec Králové
IČ 49283120, DIČ CZ49283120

Provozní: Markéta Jedličková


 

ČÁST I. – VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

  1. Rezervace ubytování a dalších služeb

Rezervace ubytování a dalších služeb v  hotelu Mezi švy a potvrzení této rezervace ze strany odpovědné osoby je možné pouze písmeně, tj. zpravidla e-mailem skrze e-mailovou adresu hotel@polstrin.cz či prostřednictvím internetového rezervačního systému, dostupného na adrese www.hotelmezisvy.cz Za potvrzení rezervace se považuje buď automatické e-mailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem a nebo e-mailové potvrzení odpovědné osoby.

Hotel Mezi švy je oprávněn požadovat úhradu plné výše pobytu před uskutečněním rezervovaného pobytu. Pravidla pro vrácení či nevrácení úhrady se řídí body 4. a 5. těchto podmínek.

  1. Zrušení rezervace ubytování a dalších služeb

Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tj. zpravidla e-mailem. Při rezervaci ubytování napřímo  se za zrušení rezervace považuje e-mail s oznámením o zrušení rezervace zaslaný na adresu hotel@polstrin.cz.  Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. Booking.com) je nutné rezervaci zrušit rovněž přes tohoto externího poskytovatele způsobem, který externí poskytovatel požaduje. V tomto případě se písemná notifikace přímo odpovědné osobě Hotelu Mezi švy NEPOVAŽUJE za řádné zrušení rezervace.

  1. Změna rezervace

Požadavek na změnu rezervace, tj. přesun objednaných služeb v původním rozsahu na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace dle bodu 2. těchto Podmínek a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.

  1. Stornopoplatky

Při zrušení rezervace dle bodu 2. a 3. těchto podmínek má Hotel Mezi švy nárok na stornopoplatky za těchto podmínek, není-li stanoveno jinak:

Rezervace s možností vrácení peněz:

Rezervaci je možné bezplatně změnit či zrušit 24 hodin před příjezdem. V případě pozdního storna, změny či nedojezdu bude uplatněn poplatek ve výši 1 noci včetně daně. 

Rezervace bez možností vrácení peněz:

Při využití cenové nabídky „platba předem /non-refundable“ je vyžadována celková platba pobytu v den rezervace. Cena rezervace je nevratná. V případě změny či zrušení rezervace bude hotelem účtován poplatek v hodnotě 100% ceny rezervace.

 

Tento postup se uplatní i v případě skupinových rezervací, tedy rezervací více pokojů. V případě, že bude objednatelem rezervováno více pokojů, přičemž z jakýchkoliv důvodů dojde k požadovaným změnám v takové rezervaci, uplatní se výše uvedené lhůty a stornopoplatky.

Objednatel se zavazuje v případě naplnění výše uvedených podmínek vyúčtované stornopoplatky uhradit, eventuálně budou započteny na uhrazenou zálohu.

 

  1. Nedojezd klienta

Pokud klient nenastoupí v rezervovaném termínu ubytování a ani svou rezervaci písemně nezruší, je rezervace stornována a platí ustanovení bodu 4. těchto Podmínek.

 

  1. Čas nástupu na ubytování (check-in) a vyklizení pokoje (check-out)

Nástup na ubytování (check-in) je možný od 14 hodin. Dřívější nástup na ubytování (early check-in) je možný v případě, že je rezervovaný pokoj k dispozici, a to zdarma po dohodě s recepcí hotelu. Host je povinen vyklidit pokoj (check-out) poslední den platné rezervace do 10 hod. Pozdější vyklizení pokoje je možné pouze po předchozí dohodě a s recepcí a není garantován. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou smluvní a lze je ve zvláštních případech upravit další smlouvou.

7. Informace o mimosoudním řešení sporů

Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz/

 

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je https://www.coi.cz/

V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1.6.2022

 

ČÁST II. – ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Tímto Vás, uživatele našich webových stránek www.hotelmezisvy zákazníky, dodavatele, jakožto provozovatel Hotelu Mezi švy informujeme o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.

 

Tyto zásady se uplatní v případě, že budete využívat našich služeb, že si budete prohlížet naše webové stránky či nás budete kontaktovat jedním z možných způsobů, tedy především telefonicky či prostřednictvím e-mailu.

  • Informace, které nám sdělíte. Jedná se o Vaše osobní údaje, které nám sdělíte, když nás kontaktujete nebo máte zájem o naše služby. Tyto údaje nám zpravidla poskytujete vyplněním a odesláním formuláře na našich webových stránkách, objednáním našich služeb  prostřednictvím e-mailové schránky či pokud se k nám přijedete ubytovat. Jedná se například o jméno,  příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo či název organizace, kterou zastupujete.
  • Informace, které získáváme, když využíváte naše služby. Můžeme shromažďovat informace o tom, jak využíváte naše služby, jak jste s našimi službami spokojení a zda se Vám pobyt u nás líbil.

V případě, že se u nás hodláte ubytovat i se svými či Vám svěřenými dětmi mladšími 16 let, budeme zpracovávat i jejich osobní údaje, a to ve stejném rozsahu a za stejnými účely, jako v případě dospělých.

Vaše osobní údaje zpracováváme dle výše uvedených Zásad na základě plnění vzájemné smlouvy nebo Vašeho požadavku, na základě plnění našich zákonných povinností, na základě našeho oprávněného zájmu anebo na základě Vašeho případného souhlasu, uděleného pro konkrétní zpracování. Před použitím informací za účelem, který není uveden v těchto Zásadách, vždy vyhodnotíme, zda je potřebný Váš souhlas. V takovém případě Vás budeme informovat a o souhlas Vás požádáme.

Naše oprávněné zájmy, na jejichž základě zpracováváme Vaše osobní údaje, jsou založené na našem vzájemném vztahu. Naše oprávněné zájmy pro zpracování Vašich osobních údajů jsou zejména:

  • Vaše kontaktování a informování v rámci vzájemného obchodního styku, včetně případné realizace přímého marketingu;
  • zlepšování našich služeb;
  • propagace našich služeb;
  • vedení evidencí týkajících se Vaší ekonomické situace;
  • efektivní poskytování služeb zákaznické podpory; a
  • ochrana našich i Vašich právních nároků.

Vaše údaje využíváme v naší interní dokumentaci, ve které vedeme záznamy o tom, kde jsou Vaše osobní údaje uložené, způsoby jejich zabezpečení, zda byly Vaše údaje smazány, kdo je smazal a kdy, abychom byli schopni doložit náš soulad s právními předpisy na poli ochrany osobních údajů a zároveň si mohli plnit další povinnosti vyplývající z jiných právních předpisů.

Zpracování Vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv odmítnout a nebude to mít vliv na naše jiné vzájemné vztahy. Pokud si nejste jistí, zda byl souhlas se zasíláním takových sdělení udělen, nebo jej chcete odvolat, stačí, když nám zašlete e-mail s příslušnou žádostí na hotel@polstrin.cz, případně na jinou adresu, ze které jste od nás obdrželi obchodní sdělení. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaše osobní údaje nebudou použity za účelem jakéhokoliv automatizovaného rozhodování, včetně profilování.

 

JAK DLOUHO ZPRACOVÁVÁME SHROMÁŽDĚNÉ INFORMACE

Vaše osobní údaje jsou využívány vždy pouze po dobu nezbytně nutnou k naplnění účelu, pro který byly shromážděny.

KDO MÁ PŘÍSTUP K INFORMACÍM

Dbáme na ochranu osobních údajů a nikdy neprodáváme databáze osobních údajů. Osobní údaje předáváme třetím stranám pouze za výše uvedenými účely, a to pouze v nezbytném rozsahu.

Vaše Osobní údaje pro nás v rámci zvyšování kvality našich služeb a zajišťování některých činností budou zpracovávat zpracovatelé, kteří nám poskytují

  • serverové, webové, cloudové nebo IT služby;

 

Sami Vaše osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie nebo Evropského hospodářského prostoru.

Pokud předáváme třetím osobám Vaše osobní údaje, vždy tak činíme na základě adekvátní smlouvy s těmito osobami, abychom mohli pohlídat, jak s Vašimi osobními údaji třetí strany nakládají.

JAK VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE ZABEZPEČUJEME

Jsme si vědomi toho, že zabezpečení osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, je naší důležitou povinností vůči Vám. Proto se snažíme efektivně využívat co nejlepší možná bezpečnostní opatření k tomu, abychom zneužití nebo jinému neoprávněnému zásahu do Vašich osobních údajů zabránili. V rámci naší činnosti budeme činit vše, co je v našich silách, aby k takovému bezpečnostnímu incidentu nedošlo, zejména budeme všechny naše zaměstnance, přicházející do styku s Vašimi osobními údaji, pravidelně školit na téma ochrany osobních údajů, přijmeme a seznámíme zaměstnance s vnitřními podnikovými předpisy, upravujícími ochranu Vašich osobních údajů a budeme vždy využívat moderní technická řešení k zabezpečení našeho zpracovávání.

Pokud by však i přes naši nejlepší snahu došlo k bezpečnostnímu incidentu a tento incident by mohl znamenat vysoké riziko pro Vaše práva a svobody, neprodleně Vás o takové skutečnosti informujeme, a to prostřednictvím poskytnuté e-mailové adresy a zveřejněním takové informace na našich webových stránkách včetně veškerých nutných podrobností.

Pro zabezpečení Vašich osobních údajů jsme přijali následující opatření:

  • Technická opatření. Implementovali jsme důležitá technická opatření pro zajištění bezpečnosti Vašich osobních údajů, zejména:

o   Přístup do systémů obsahující osobní údaje jen pod heslem;

o   Pravidelná údržba zařízení, na kterých budou data uložena;

o   Zajištění ochrany antivirem, firewallem, prostředky k zabránění neoprávněným osobám přistupovat k osobním údajům a k prostředkům pro jejich zpracování;

JAKÁ MÁTE VE VZTAHU K OCHRANĚ VAŠICH OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRÁVA

Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:

  • právo na přístupk osobním údajům;
  • právo na opravu;
  • právo na výmaz(„právo být zapomenut“);
  • právo na omezenízpracování údajů;
  • právo vznést námitkuproti zpracování;
  • právo na přenositelnostúdajů;
  • právo podat stížnostna zpracování osobních údajů.

Tyto Zásady jsou účinné od 1.6.2022